სატრანსპორტო პოლიტიკა და პირობები

საერთაშორისო გადაზიდვისა და ექსპედიციის ხელშეკრულება


წინამდებარე ტვირთების საერთაშორისო გადაზიდვისა და ექსპედიციის ხელშეკრულება აწესრიგებს შპს "ლავოზა"-სა (შემდგომში „კომპანია“) და მომხმარებელს შორის ტვირთის საექსპედიციო გადაზიდვის მომსახურების ურთიერთობას თურქეთიდან, დუბაიდან ან/და ჩინეთიდან (კონკრეტული შეკვეთის შესაბამისად) საქართველომდე. მომხმარებლის რეგისტრაცია არის უფასო და ხდება მომხმარებლის მიერ თავისუფალი ნების გამოვლენის საფუძველზე. კომპანიის მომსახურების სარგებლობით, ასევე კომპანიის ვებ-გვერდზე/აპლიკაციაში (შემდგომში „პლატფორმა“) რეგისტრაციით მომხმარებელი ავტომატურად ეთანხმება აღნიშნულ პირობებს. შესაბამის ღილაკზე - „ვეთანხმები“ - დაჭერით, თქვენ გამოხატავთ წერილობით თანხმობას წინამდებარე ხელშეკრულებაზე და აღნიშნული უტოლდება მომხმარებლის მიერ ხელმოწერას. ორივე მხარისთვის მნიშნელოვანია დაიცვას ხელშეკრულების პირობები, რათა უზრუნველყოფილ იქნეს ტვირთის შეუფერხებელი და ეფექტური ტრანსპორტირება.

ხელშეკრულების საგანი

• ექსპედიტორი კომპანია (შემდგომში „ექსპედიტორი ან კომპანია“) უზრუნველყოფს თავისი სახელით და მომხმარებლის ხარჯით თავისი საწყობიდან (რომლის ადგილმდებარეობაცაა ჩინეთი, დუბაი ან/და თურქეთი - კონკრეტული შეკვეთის შესაბამისად) საქართველოში საექსპედიციო მომსახურების გაწევას.

ტრანსპორტირების ღირებულება, ზომაში შემცირება და გადაფუთვა

• ტრანსპორტირების ღირებულება გამოითვლება შემდეგნაირად: ამანათების თურქეთიდან გამოწერის შემთხვევაში ღირებულება გამოითვლება ამანათის რეალური წონით, ხოლო ამანათის ჩინეთიდან ან/და დუბაიდან გამოწერის შემთხვევაში ამანათის ღირებულება გამოითვლება რეალური ან მოცულობითი წონით. იმ შემთხვევაში თუ ამანათის რეალური წონა აღემატება მის მოცულობით წონას, ამანათის ღირებულება გამოითვლება მისი რეალური წონით. ხოლო იმ შემთხვევაში თუ ამანათის მოცულობითი წონა აღემატება მის რეალურ წონას, ამანათის ღირებულება გამოითვლება მისი მოცულობითი წონით.
• მოცულობით წონის გამოთვლის ფორმულა არის შემდეგი: სიგრძე (სმ) x სიგანე (სმ) x სიმაღლე (სმ) / 6000 და ამ ფორმულის შედეგად მიღებული რიცხვი მრავლდება ტარიფზე.
•  კომპანია უფლებამოსილია ამანათი გადაზომოს ჩამოსვლისას და მომხმარებელს აუსახოს კორექტირებული ვერსია
• არაგაბარიტული გზავნილების შემთხვევაში, როცა ტვირთის მოცულობა აღემატება ფაქტობრივ წონას, კომპანია იტოვებს უფლებას მომხმარებელს მოთხოვოს ტრანსპორტირების ღირებულების 50%-ის გადახდა ნივთის საწყობიდან  გამოგზავნამდე.
• ტარიფები განთავსებულია კომპანიის პლატფორმაზე. მხარეები თანხმდებიან, რომ დრო და დრო შესაძლოა მოხდეს ტარიფების კორექტირება კომპანიის მიერ. ამის შესახებ მომხმარებელს ეცნობება კომპანიის პლატფორმის/საიტის მეშვეობით. მომხმარებლის მიერ პლატფორმის გამოყენების გაგრძელება ავტომატურად ნიშნავს შეცვლილ ტარიფებზე თანხმობას.
• იმ შემთხვევაში, თუ ნივთის გამოგზავნა აკრძალულია საჰაერო გზით, კომპანია უფლებამოსილია აღნიშნული ნივთი მომხმარებელთან შეთანხმების გარეშე გამოგზავნოს სახმელეთო გზით
• იმ შემთხვევაში თუ ნივთს არ გააჩნია მაიდენტიფიცირებელი ნიშანი, თუ რომელი გზით უნდა გამოიგზავნოს ამანათი, კომპანია უფლებამოსილია მომხმარებელთან შეთანხმების გარეშე გამოგზავნოს მისთვის მიღებული გზით
• გადახდა ხორციელდება მხოლოდ ვებ-გვერდზე მითითებული გადახდის საშუალებით. საბანკო დოლარის კომერციული შესყიდვის კურსით.
• ამანათების ზომაში შემცირება არ ხდება.
• გარდა ამისა, კომპანია უფლებას იტოვებს, მოახდინოს ამანათების გადაფუთვა საჭიროების შემთხვევაში, თუკი კომპანია ამას მიზანშეწონილად მიიჩნევს ყოველ ინდივიდუალურ შემთხვევაში.
• კომპანია უფლებას იტოვებს შეწყვიტოს მომხმარებელის მომსახურება ნებისმიერ დროს, თავისივე შეხედულებისამბერ დამატებითი ახსნა-განმარტების გარეშე.
 •  მინიმალური წონის დაანგარიშება ხდება 100 გრამიდან

მხარეთა ვალდებულებები

• მომხმარებელი ვალდებულია:
• ექსპედიტორს მიაწოდოს უტყუარი ინფორმაცია;
• ექსპედიტორს ინფორმაცია მიაწოდოს დროულად;
• კომპანიის მოთხოვნის შემთხვევაში, წარმოადგინოს ინფორმაცია დამატებით;
• სარისკო და საფრთხის შემცველი ტვირთის შესახებ მიაწოდოს ექსპედიტორს ზუსტი და კონკრეტული ინფორმაცია და არ დამალოს ტვირთის მნიშვნელოვანი მახასიათებელი;
• შეამოწმოს ამანათი ამანათის ოფისიდან წამოღებამდე.
• ზემოაღნიშნული ვალდებულებების დარღვევის შემთხვევაში, კომპანია იხსნის პასუხისმგებლობას ამანათში არსებული პროდუქციის შესაძლო დაზიანებაზე ან/და დანაკლისზე.
• კომპანია ამანათს უფასოდ ინახავს მისი ჩამოსვლიდან 14 (თოთხმეტი) დღის განმავლობაში, რა დროშიც მომხმარებელი ვალდებულია გაიტანოს ამანათი. საწყობში მიღებიდან 14 დღის შემდეგ ამანათის გადაუხდელობის შემთხვევაში, ამანათს დაერიცხება საწყობის მომსახურების საფასური. კერძოდ 1 კგ-ზე დღეში 1 ლარი. 30-ე დღეს გადაუხდელობის შემთხვევაში დაუყოვნებლივ გადადის კომპანიის საკუთრებაში და იგი უფლებამოსილია შეუზღუდავად განკარგოს ამანათში მოთავსებული ნივთი.
ამანათის 14 დღემდე გადახდის შემთხვევაში კომპანია უსასყიდლოდ დაასაწყობებს ამანათს დამატებით 21 დღე.
• იმ შემთხვევაში თუ კომპანიამ რეისის ჩამოსვლის დათქმულ თარიღს გადააცილა 30 კალენდარული დღით, მომხმარებელს აქვს უფლება მოთხოვოს კომპანიას აუნაზღაუროს ნივთის დადეკლარირებული ღირებულების საფასური ან მოითხოვოს ტრასნპორტირების ღირებულებაზე 30% მდე ფასდაკლება. ანაზღაურებული ნივთები რჩება კომპანიის საკუთრებაში.

მსხვრევადი ნივთები

• კომპანია პასუხისმგებლობისგან თავისუფლდება მსხვრევად ნივთებთან დაკავშირებით.
• მომხმარებელი ვალდებულია ამანათის თავდაპირველ გამომშვებს მოსთხოვოს შესაბამისად და უსაფრთხოდ შეფუთული ამანათი.
• მომხმარებელი თავად მიმართავს ამანათის თავდაპირველ გამომშვებს ამანათის შესაბამის შეფუთვასთან დაკავშირებით.

ამანათის გადაცემა მესამე პირზე

• ამანათის გადაცემა (გატანა) შესაძლებელია განხორციელდეს მესამე პირის მიერაც. მესამე პირი ვალდებულია წარმოადგინოს შემდეგი დოკუმენტები:
• ნოტარიულად დამოწმებული მინდობილობა (ასეთი მინდობილობა არ არის აუცილებელი, როდესაც მომხმარებელი კომპანიის ვებ-გვერდის მეშვეობით თავად განსაზღვრავს ამანათის გატანაზე უფლებამოსილ მესამე პირს, რომელიც ვალდებულია დაადასტუროს მისი ვინაობა (პირადობის მოწმობა, მართვის მოწმობა, პასპორტი).
• როგორც მესამე პირის, ისე მომხმარებლის პასპორტი ან/და პირადობის მოწმობა;
• მესამე პირის მიერ აღნიშნული დოკუმენტაციის მოთხოვნების დაკმაყოფილების შემთხვევაში, კომპანია იხსნის ყოველგვარ პასუხისმგებლობას მესამე პირსა და მომხმარებელს შესაძლო უთანხმოების შემთხვევაში.

აკრძალული ნივთები

• იმ შემთხვევაში, თუკი მომხმარებელი ამანათებს გამოიწერს ჩინეთიდან ან/და დუბაიდან აკრძალული ნივთების ჩამონათვალი იქნება შემდეგი:
• იარაღი, სამიზნე, იარაღის ნაწილები და სხვა;
• მაგნიტი, სანთელი, სანთებელა (მათ შორის ელექტრო სანთებელა);
• ფხვნილი, დაპრესილი ფხვნილი, კბილის პასტები;
• თვალის ჩრდილები, დანა, დანასთან მიმსგავსებული, მაკრატელი, მაკრატელთან მიმსგავსებული, და მსგავსი ტიპის ბასრი საგნები;
• სათამაშო იარაღი, ელექტრო სიგარეტი, ფავერ ბანკი, აკუმულატორი;
• სითხეები, საღებავი, ფლომასტერი, მცენარეები, სამედიცინო დანიშნულების ტვირთები;
• ელემენტები (დასაშვებია ელემენტის ჩამოტანა მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ იგი მოყვება ნივთს. მაგალითად - მობილურს);
• კოსმეტიკური საშუალებები როგორიცაა: მანიკური, აცეტონი, კრემები და სხვა. ფეთქებადსაშიში და აალებადი შეფუთვის მქონე პროდუქცია. მათ შორის: სპრეი, პულვერიზატორი, დეზადორი, აეროზოლი და სუნამო.
• მედიკამენტები
• ადამიანის საკვები პროდუქტები, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც მომხმარებელი წარმოადგენს სერთიფიკატს.
• ასევე სხვა კანონმდებლობით აკრძალული ნივთები.
• კომპანიას არ წარმოეშობა ვალდებულება გასწიოს მომსახურება იმ შემთხვევაში თუ მომხმარებელმა გამოიწერა აკრძალული ნივთი.
• საერთაშორისო ბრენდის ნივთები ან კოპირებული ნივთები
• კომპანია უფლებამოსილია მომხმარებელთან შეთანხმების გარეშე აკრძალული ნივთი გამოგზავნოს სახმელეთო გზით.
• კომპანია უფლებამოსილი მომხმარებელი ერთჯერადად დააჯარიმოს 100 ლარით იმ შემთხვევაში თუ გამოიწერს აკრძალულ ნივთს. მომხმარებელი ასევე იხდის აკრძალული ნივთის სატრანსპორტო ღირებულებას, მიუხედავად იმისა ჩამოვიდა თუ არა.



საკურიერო მომსახურება

• მომხმარებელს უფლება აქვს, ისარგებლოს საკურიერო მომსახურებით.
• მომხმარებელს შეუძლია თბილისში გამოიყენოს ექსპრეს კურიერის სერვისი და საკურიერო სერვისი რეგიონებში.
• საკურიერო მომსახურებას ახორციელებს კომპანია ან/და მის მიერ არჩეული ნებისმიერი მესამე პირი.
• საკურიერო მომსახურების ღირებულება განისაზღვრება ერთ რეისზე 10 კილომდე თბილისში 6 ლარით, ხოლო რეგიონში 10 ლარით
• იმ შემთხვევაში თუ რეისზე ამანათი 10 კილოზე მეტია, საკურიერო მომსახურება შეთანხმდება ინდივიდუალურად მომხმარებელთან
• რამდენიმე რეისის დაგროვების შემთხვევაში იმოქმედებს საშეღავათო ტარიფი. კერძოდ სამი რეისის ღირებულება თუ არ აჭარბებს 10 კილოს განისაზღვრება თბილისში 6 ლარით ხოლო რეგიონში 10 ლარით. ყოველ დამატებით რეისზე მომხმარებელს დაემატება რეისის საკურიერო ღირებულების 50%, რომელიც ასევე არ უნდა აჭარბებდეს 10 კილოგრამს
• ჩაუბარებელი გზავნილი დაბრუნდება სერვის ცენტრში, საიდანაც მომხმარებელს შეეძლება მისი გატანა.
• მომხმარებელი ვალდებულია საკურიერო მომსახურება აირჩიოს ამანათის საქართველოში ჩამოსვლამდე, წინააღმდეგ შემთხვევაში იგი ვეღარ ისარგებლებს საკურიერო მომსახურებით.

ფორს-მაჟორი

• კომპანიას არ ეკისრება პასუხისმგებლობა საკუთარი ვალდებულებების სრულიად ან ნაწილობრივ შეუსრულებლობისათვის, თუ შეუსრულებლობა გამოწვეული იქნა დაუძლეველი ძალის, ანუ ისეთი გარემოებების შედეგად, რომელიც წარმოიქმნა ამ ხელშეკრულების დადების შემდეგ და რომლის წარმოშობას წინასწარ ვერ გაითვალისწინებდა და ვერ აიცილებდა საკმარისად წინდახედული მხარე.
• დაუძლეველი ძალის გარემოებებად მიიჩნევა: ომი, სამხედრო ან საბრძოლო ხასიათის ნებისმიერი მოქმედებები, ბუნებრივი კატასტროფები, ეპიდემიები, დივერსიები, გაფიცვები, აგრეთვე სხვა გარემოებები, რომლებსაც ასეთებად ცნობს საქართველოს კანონმდებლობით განსაზღვრული კომპეტენტური ორგანო.
• ვალდებულება შესრულებულ იქნება ფორს-მაჟორის გამომწევი გარემოების დასრულების შემდგომ.

გამოსაყენებელი სამართალი

• წინამდებარე ხელშეკრულებიდან მხარეთა შორის წარმოშობილი ნებისმიერი დავა გადაწყდება ურთიერთ მოლაპარაკების საფუძველზე;
• შეთანხმების მიუღწევლობის შემთხვევაში, ნებისმიერი დავა, რომელიც წარმოიშობა ამ ხელშეკრულებიდან გამომდინარე ან დაკავშირებულია მასთან, მის დარღვევასთან, შეწყვეტასთან ან ბათილად ცნობასთან, უნდა გადაეცეს ქართულ სასამართლოს, რომელიც დავას განიხილავს ქართული სამართლის თანახმად.

გარდამავალი დებულებები

• კომპანიას არ ეკისრება პასუხისმგებლობა მომხმარებლის მიერ დაშვებულ შეცდომებზე.
• კომპანია იცავს მომხმარებლის პერსონალურ მონაცემებს.
• წინამდებარე ხელშეკრულება განიმარტება საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად.
• ხელშეკრულების რომელიმე ნაწილის ბათილობა არ გამოიწვევს მთლიანად ხელშეკრულების ბათილობას.
• ხელშეკრულება შედგენილია ქართულ და ინგლისურ ენაზე, ორი თანაბარი ძალის მქონე ეგზემპლიარად. ქართულ და ინგლისურ ვერსიებს შორის შეუსაბამობის შემთხვევაში, უპირატესობა ენიჭება ხელშეკრულების ქართულ ვერსიას.
• ყოველგვარი ეჭვის გამოსარიცხად, ტექსტში მოხსენიებული „ამანათი“ გულისხმობს ასევე მასში მოთავსებულ პროდუქციას (კონტექსტის მიხედვით).
• მომხმარებელი აცნობიერებს, რომ მომსახურება მომხმარებლის ინდივიდუალური შეკვეთით არის მიწოდებული და შეკვეთის გაფორმების შემდეგ მომხმარებელს არ აქვს უფლება, უარი თქვას ხელშეკრულებაზე.
• მომხმარებელი აცნობიერებს, რომ შეკვეთის განთავსება მომხმარებლისთვის გადახდის ვალდებულებას წარმოშობს.
• ხელშეკრულებაში შესაძლოა შევიდეს ცვლილებები პლატფორმაზე განთავსების გზით. მომხმარებლის მიერ კომპანიის სერვისით სარგებლობა/პლატფორმის გამოყენება ნიშნავს შეცვლილ პირობებზე თანხმობას. არსებითი ცვლილების შემთხვევაში, კომპანია აღნიშნულის შესახებ აცნობებს მომხმარებელს პლატფორმის მეშვეობით და შეთავაზებს მას დაეთანხმოს აღნიშნულ პირობას.
• კომპანიის ფაქტობრივი მისამართია:
საბურთალო: შალვა ნუცუბიძის  #111 
გლდანი: მარატ ნოზაძის #38

პერსონალური მონაცემების დაცვის პოლიტიკა

მომხმარებელთა პერსონალური მონაცემების დამუშავება, პერსონალურ მონაცემთა დამუშავების პოლიტიკის (შემდგომში „პოლიტიკა“) საფუძველზე, ხორციელდება კომპანიის ან/და კომპანიის მიერ დასახელებული მესამე პირების მიერ. მომხმარებლის მიერ წესებსა და პირობებზე თანხმობა ჩაითვლება პირის მიერ წერილობით თანხმობად პერსონალურ მონაცემთა დამუშავების პოლიტიკაზე. მომხმარებლის მიერ კომპანიისთვის ინფორმაციის მიწოდება ატარებს სავალდებულო ხასიათს, წინააღმდეგ შემთხვევაში, მომხმარებელი ვერ შეძლებს ვებ-გვერდზე რეგისტრაციას და შესაბამისად ვერ მიიღებს მომსახურებას კომპანიის მხრიდან.

ტერმინთა განმარტება

თუ თავად კონტექსტიდან სხვა რამ არ გამომდინარეობს, პოლიტიკაში გამოყენებულ ტერმინებს აქვთ წესებისა და პირობების მიხედვით მათთვის მინიჭებული მნიშვნელობა. კოლიზიის შემთხვევაში, უპირატესობა ენიჭება პოლიტიკით გათვალისწინებულ მნიშვნელობებს.

პერსონალური მონაცემები

ჯეროვანი მომსახურების გაწევის მიზნით, კომპანია მომხმარებლებისგან აგროვებს შემდეგი ტიპის მონაცემებს:
• მონაცემებს, რომლებსაც კომპანიას თავად აწვდის მომხმარებელი (რეგისტრირებული მომხმარებლის შემთხვევაში):
• მონაცემები:
• მობილურის ნომერი;
• ელექტრონული ფოსტა;
• სახელი;
• გვარი;
• პირადი ნომერი;
• საბანკო ბარათ(ებ)ის რეკვიზიტები;
• დამატებითი ინფორმაცია, რომელსაც რეგისტრირებული მომხმარებელი კომპანიას აწვდის საკუთარი ინციატივით, წერილობით ან/და ზეპირად.
• მონაცემები, რომლებსაც კომპანია იღებს მომხმარებლისგან დამოუკიდებლად.
• მომხმარებლის IP მისამართი;
• გამოყენებული ბრაუზერის ტიპები და ვერსიები;
• წვდომის სისტემის მიერ გამოყენებული ოპერაციული სისტემა;
• წვდომის თარიღი და დრო;
• კომპანიის ვებ-გვერდის გვერდებს, რომლებსაც ეწვიეთ;
• რეფერერის URL (ადრე მონახულებული გვერდი);
• მობილური მოწყობილობის ტიპი, რომელსაც იყენებთ;
• თქვენი მობილური მოწყობილობის უნიკალური ID;
• თქვენი მობილური ოპერაციული სისტემა;
• მობილური ინტერნეტ ბრაუზერის ტიპი;
• მომხმარებლის ადგილმდებარეობა;
• უნიკალური მოწყობილობის იდენტიფიკატორები და სხვა დიაგნოსტიკური მონაცემები.

მონაცემთა დამუშავების მიზანი

• კომპანიის ან/და კომპანიის მიერ დასახელებული მესამე პირის მიერ, მომხმარებელთა პერსონალური მონაცემების დამუშავება ხორციელდება მხოლოდ წინასწარ განსაზღვრული მიზნებით.
• კომპანიის ან/და კომპანიის მიერ დასახელებული მესამე პირის მიერ მომხმარებელთა პერსონალურ მონაცემთა დამუშავება ხდება კომპანიის მიერ მომხმარებელთათვის ჯეროვანი და მაღალხარისხიანი მომსახურების მიწოდების უზრუნველყოფისა და ვებ-გვერდით შეუფერხებელი სარგებლობისთვის. • მონაცემთა დამუშავების ზოგადი მიზნები:
• ვებ-გვერდის გამოყენების დახვეწა და გაუმჯობესება.
• ვებ-გვერდზე მომხმარებელთა შეუფერხებელი წვდომა.
• რეგისტრირებულ მომხმარებელთათვის მომსახურების გაწევა.
• საეჭვო/კანონსაწინააღმდეგო ტრანზაქციებისა თუ ქმედებების აღმოჩენა/დაბლოკვა/რეპორტირება.
• თაღლითობისა და სხვა შესაძლო სამართალდარღვევების აღკვეთა.
• მომსახურების გაუმჯობესების მიზნით სტატისტიკების მაქსიმალური სიზუსტით შედგენა.
• საქართველოს კანონმდებლობასთან შესაბამისობა.
• მონაცემთა დამუშავების კონკრეტული მიზნები:
• მობილურის ნომრით კომპანია უზრუნველყოფს რეგისტრირებულ მომხმარებელთან მუდმივად კონტაქტზე ყოფნას, მის ინფორმირებას. კომპანია უზრუნველყოფს რეგისტრირებული მომხმარებლისათვის მომსახურებასთან დაკავშირებული განახლებული ინფორმაციის, აქციების და სხვა ცნობების/ინფორმაციის მიწოდებას, მათ შორის პირდაპირი მარკეტინგული მიზნებისთვის.
• ელექტრონული ფოსტით კომპანია უზრუნველყოფს რეგისტრირებულ მომხმარებელთან კონტაქტს, მათ შორის იმ შემთხვევაშიც, როდესაც რეგისტრირებული მომხმარებელი მიუწვდომელია ტელეფონის ნომერზე ან აღარ არსებობს ნომერი. ასევე, ელექტრონული ფოსტის საშუალებით კომპანია უზრუნველყოფს რეგისტრირებული მომხმარებლისათვის მომსახურებასთან დაკავშირებული განახლებული ინფორმაციის, აქციების და სხვა ცნობების/ინფორმაციის მიწოდებას, მათ შორის პირდაპირი მარკეტინგული მიზნებისთვის.
• სახელი, გვარი და პირადი ნომერი გამოიყენება რეგისტრირებული მომხმარებლის იდენტიფიცირებისათვის.
• საბანკო ბარათის მონაცემები გამოიყენება კომპანიის მომსახურების ასანაზღაურებლად.
• რეგისტრირებული მომხმარებლების შემთხვევაში, მონაცემთა დამუშავება ასევე გამოიყენება მარკეტინგული მიზნებისა და რეგისტრირებულ მომხმარებელზე მაქსიმალურად მორგებული მომსახურების/შეღავათების შეთავაზებისათვის.
• მომხმარებელს უფლება აქვს, კომპანიას ნებისმიერ დროს მოსთხოვოს მის შესახებ მონაცემთა პირდაპირი მარკეტინგის მიზნებისათვის გამოყენების შეწყვეტა. კომპანია უზრუნველყოფს მონაცემთა დამუშავების შეწყვეტას მოთხოვნიდან 10 დღის ვადაში.
• რეგისტრირებული მომხმარებელი უფლებამოსილია ნებისმიერ დროს მოსთხოვოს კომპანიას მისი პერსონალური მონაცემების დამუშავების შეწყვეტა, თუმცა ასეთ დროს იგი ვეღარ მიიღებს მომსახურებას და არ დაუბრუნდება მომსახურების საფასური კომპანიის მხრიდან.

მონაცემთა მესამე პირებზე გადაცემა

• კომპანია უფლებამოსილია რეგისტრირებულ მომხმარებელთა მონაცემები, პოლიტიკაში გაწერილი მიზნებისათვის, კონფიდენციალობის დაცვით, გადასცეს მესამე პირებს.
• წინამდებარე დოკუმენტის 4.1. პუნქტით გათვალისწინებული უფლებამოსილების გამოყენების შემთხვევაში, კომპანია ვალდებულია გარეშე პირს გადასცეს მხოლოდ და მხოლოდ კონკრეტული მიზნის მისაღწევად საჭირო ინფორმაცია.

ცვლილებები

• პერსონალურ მონაცემთა დამუშავების პოლიტიკაში, შესაძლოა დროთა განმავლობაში შევიდეს გარკვეული ცვლილებები/დამატებები, რომლებიც ავტომატურად აისახება ვებ-გვერდზე. ვებ-გვერდის გამოყენებით ან/და მომსახურების მიღებით, თქვენ ეთანხმებით აღნიშნულ ცვლილებებსა თუ დამატებებს. არსებითი ცვლილებების/დამატების შემთხვევაში, კომპანია რეგისტრირებულ მომხმარებლებს ვებ-გვერდის ან/და ელექტრონული ფოსტის მეშვეობით დამატებით აცნობებს აღნიშნულის შესახებ.

შენიშვნები

• კომპანია აცნობიერებს თითოეული მომხმარებლის პერსონალური მონაცემის დაცულობისა თუ დამუშავების წესების მნიშვნელობას.
• კომპანიისთვის მნიშვნელოვანია თითოეული მომხმარებლის აზრი და დამოკიდებულება, მათ შორის და არამხოლოდ, პერსონალურ მონაცემთა დამუშავების შესახებ.
• კომპანია გამოთქვამს სურვილსა და მზაობას ნებისმიერი შენიშვნის/რჩევის შემთხვევაში, გაგებით მოეკიდოს მომხმარებლის მიერ წამოყენებულ პრეტენზიას, შესაბამისად, აღნიშნულის არსებობის შემთხვევაში, გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ: 032 2 800 444.

გმადლობთ თანამშრომლობისათვის!